پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4198
-
الف
+

فراخوان نخستین جشنواره تخصصی فیلم و عکس «بیطار» منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» در بخش فیلم، عکس و بخش جنبی منتشر شد.

فراخوان نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» در بخش فیلم، عکس و بخش ویژه غیر حرفه‌ای (جنبی) منتشر شد.

به گزارش آی‌فیلم، سازمان دامپزشکی کشور با همکاری سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های کلی مبتنی بر تبیین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در دامپزشکی نخستین جشنواره تخصصی فیلم وعکس «بیطار» را برگزار می‌کند.

این جشنواره به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان و پرداختن به نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگ سازی مصرف بهینه، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه، همچنین تبدیل ایران به پایگاه  اصلی در حوزه ‌ای علمی، تخصصی، فرهنگی و سینمایی مرتبط با حوزه دامپزشکی در جهان، از علاقمندان برای ارسال آثار دعوت به عمل می‌آورد.

گفتنی است، رویکردهای جشنواره با موضوعات، درمان و واکسیناسیون حیوانات، بازرسی بهداشتی دامپزشکی، مقابله با بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان، قرنطینه دامپزشکی، سختی کار دامپزشکی، بهداشت و رفاه حیوان و ارتباط انسان و حیوان و پرستاری دامپزشکی تبیین شده است.

بخش‌های نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» را مسابقه فیلم کوتاه و مسابقه عکس تشکیل می دهد و فیلم‌ها در قالب مستند، داستانی، پویانمایی و با حداکثر زمان ۴۵ دقیقه خواهد بود. مسابقه عکس نیز در بخش های تک عکس و مجموعه عکس برگزار خواهد شد.

همچنین، جشنواره «بیطار» دارای یک بخش ویژه غیرحرفه‌ای است که به عکس‌ها و فیلم‌هایی که از طریق تلفن های همراه یا دوربین‌های غیرحرفه‌ای با موضوع دامپزشکی ثبت و ضبط شده اختصاص دارد.

لازم به ذکر است، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ است و به برگزیدگان نهایی بخش‌های رقابتی این جشنواره تندیس، لوح افتخار و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» از ۱۴ تا ۱۷ مهر ماه به دبیری ناصر باکیده از سوی سازمان دامپزشکی کشور در تهران برگزار خواهد شد.

م ه / ا.ا

نظر شما
ارسال نظر